Wednesday, April 20, 2011

Päivä 7- Paras ystäväni...
Ai pinpi nyt osu paha (taas, mut ei ennen oo ollu sillai paha, on ollu vaan tylsä : D )
Paras ystävä...
Mä en itseasiassa oo ihan varma, en oo ajatellu asiaa nyt hetkeen. Se on ollu ennemmin aivan itsestäänselvänä Kati.
Mutta nyt ku asiaa miettii, niin voiko sanoa parhaaksi kaveriksi enää, oli menneet mitä ne oli, jos ei oo puhunu moneen kuukauteen ku ehkä 2 kertaa... Sillonki vaan lähinnä small-talkkia joka oli awkwardia ja väkinäistä varmaan yhtä paljo Katin mielestä ku munki mielestä....
Joten virallisesti mun parhaan ystävän paikka on kyllä kovin avoin tällä hetkellä, ellei sen takaisinsaamiseksi kukaan tee pienintäkään elettä...

No jos me puhutaan nyt yleisesti ottaen mun parhaasta ystävästä....
Mun paras ystävä on semmonen jonka seurassa mulla on tosi hauskaa, ja mä pystyn silti kertomaan sille avoimesti kaikesta eikä mun tarvi miettiä et alkaako se pitää mua jonaki outona joka avautuu kaikille aina (ei sillä etten avautuisi aina kaikille kaikesta....) Mä oon myös aika lojaali (toki kaikille) erityisesti ns. parhaalle ystävälle. oke joo en jaksa kirjottaa enempää, paska aihe ene tykkää -.- meen pelaan ku oon gängsta. 

No comments:

Post a Comment