Wednesday, April 27, 2011

I've set my sight on you and no-one else will do.

Hoo unohdin tänään mennä kouluun :) elikkäs nukuin tyyliin puoli kahteentoista ja olin sillee lol
Sit lähdin jossaki vaihees pummimaan isältä rahaa ja menin koison kans jäätelölle, mutta kiska oliki kiinni. Takaisku. Takaisku jonka emme antaneet pilata meidän päivää. Me käytiin sit ostaas karikselta paketillinen jäätelöä ja syötiin se siinä pihas : DDD Sit sinne saapui Sanna ja Kati ja me päädyttiin ringille Sannan kans.

Sit ku ringit oli ringitelty nii minä ja koiso lähettiin heseen lihavoitumaan. Nyt me ollaan sit lihavia. Jes.
Mun housut, laukku, lonpakko ja aurinkolasit on ihan trippimehus ku istuin hienosti mun mehun päälle : )
No nyt on pyykis kaikki pyykättävät ja loput on kuvattu ja pesty paperilla : ) Elämä hymyilee ja kesä alkaa.
no ei hymyile ihan liikaa, ehkä vähä sarkastiseen sävyyn hymyilee mulle mutta hymyilee kuitenki : DD

5 comments:

  1. aurinko meille nyt paistaaa : )

    ReplyDelete
  2. Oli kyl aiva ihana päivä :) piristi ihanasti :] ja joku yöllinen pummi sai meidän aino jätskin loput :DDD

    ReplyDelete
  3. koiso > äläpä : D ihan onnes syö sitä kahella lusikalla . DDDDDD

    ReplyDelete