Thursday, April 7, 2011

Minä saavun niin matalalla että katkenneet oksat voivat koskettaa minua...

Hnghhh.... Tänään oli koulus tosi kiva päivä ku oli tyyliin kokoaika hypäriä : D Paitsi sitte tuli enkuntunti, ja enkunkoe, johon en todellakaa pystyny keskittyä.. Oon aina kuvitellu että ei oikeesti häiritte jos joku vähä puhuu tunnilla, mut vittu mulla kesti tyyliin 6minuuttia muistaa mikä on vapaaehtoinen, enkä oo edes varma oliko se voluntary : D Huhhuh, ja vitu ku syyttävät vielä meitä et me muka melutaan o.O satan666 
Luulen että pääsin matikankokeen läpi, niin ainaki heps sanoi : D Se anto säälistä meille.... 2 tehtävää. ja jos ne sai oikeen niin se korotti sen just läpi? jotain sinneppäin kai, no sain ne kuitenki (pienellä avustuksella) läpi : ) No oon tosi onnellinen joka tapaukses jos pääsen siitä läpi : )
Mä lupasin viime merkintässä kuvia. laitan nyt : ) 


Mun bloki, musta kuvia

Ja yks koisosta : DD

5 comments: