Tuesday, April 19, 2011

Mä haluun lentää aurinkoon!

Päivä 1 – Esittele itsesi Päivä 2 – Eka rakkaus Päivä 3 – Minun vanhempani Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään Päivä 5 – Mitä on rakkaus? Päivä 6 – Minun päiväni Päivä 7 – Paras ystäväni Päivä 8 – Se hetki Päivä 9 – Uskoni Päivä 10 – Päivän asu Päivä 11 – Sisarukseni Päivä 12 – Käsilaukussani Päivä 13 – Tällä viikolla Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään? Päivä 15 – Unelmani Päivä 16 – Eka suudelmani Päivä 17 – Mieleisin muistoni Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni Päivä 19 – Kaduttaa Päivä 20 – Tässä kuussa Päivä 21 – Toinen hetki Päivä 22 – Tämä järkyttää minua Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään Päivä 25 – Ensimmäinen Päivä 26 – Pelkään Päivä 27 – Suosikkipaikkani Päivä 28 – Ikävöin Päivä 29 – Tähän pyrin Päivä 30 – Soittolistallani Päivä 31 – Viimeinen hetki

 Mun päivä on yleensä TOSI tylsä, mut aattelin silti kirjottaa siitä tosi pitkään nyt.

Mun päivä alkaa sillai hitaasti. Jokin herättää mut, oli se sit mun ninjavaistot tai isä, ja sit alkaa mun joka-aamuinen taistelu siitä, nousenko ylös vai jäänkö peittojen alle länpimään <333

Sitte ku mä oon toivottavasti noussu ylös, mä koomaan pitkän aikaa ympäri taloa ja koitan keskittyä saamaan aamutoimia aikaseksi. Usein käy niin että oon tuijottanu tyyliin puoli tuntia seinää ,kattoa tai kelloa ja säpsähtäny et on enää jotain 10min aikaa pukea ja pestä hanpaat ja naama ja laittaa hiuksia (on jääny vähä hiustenlaitto puolitiehen silloon : DDD )

Sit mä meen kouluun. Meinaan mennä aina pyörällä, mut silti aina laiskuus yllättää ja ulkona niin kovasti tuulee tai on niiiin kylmä ilma tai hiukset menee huonosti (ihan niinku ne ei menis jos meen skopolla ; D ) ja meen sit kuitenki skootterilla kouluun....

Koulussa tuun ovesta sisään, vien hanskat ja repun, katton tuleeko joku mukaan ja lähen tupakille.
Tupakille - facebookkiin -tupakille - facebookkiin - tupakille jatkuu koko koulupäivän...
Sit lähen kotiin, yleensä yksin, joskus koison kans.


Sit ku oon kotona, pesen kädet ja meen koneelle/koomaamaan sängylle/ luen jotaki + käyn välillä tupakilla.
Sitte meen nukkumaan. 

Ja sama kaava toimii joka arki-päivälle.

jokanen viikonloppu on omanlaisensa, usein silti oon yksin suurimman osan niistä, joten tämä ei päde niihin. 
t.saku joka on paras<3

2 comments:

  1. Paitti ens viikonloppuna on luvassa munaa ;)

    ReplyDelete
  2. JEE MUNAA!!!111 <3<3<3<3<3<3<3 kauhajoki city, valmistaudu antamaan munaa ainakin 4 munanhimoiselle virpojalle ; D

    ReplyDelete