Tuesday, April 26, 2011

"Oikeaoppinen pentagrammi on tehty pentanolista." T.Misu

Päivä 9 – Uskon

Minä uskon jumalaan isään kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan luojaan, en muista enenpää.
Okei siis en oo kunnon kristitty : (
Minun uskoni on esim. jännittävin aihe ikinä.
Minun uskoni on joku pasku kollektiivinen satanisti
Joka koostuu siitä että mä oon paras <3
eiku siis hä
 En oo taas aikoihin ajatellu asiaa, mä uskon vaan jotain että olen ja yritän pysyä hengissä. En jaksa myöskään nyt asiaa ajatella, joten jätän sen tuohon : )
  

4 comments:

  1. en kans tiiä : DDDD fysiikkaa... t saku joka ei jaksa kirjautua XDDD

    ReplyDelete
  2. Siis totta kai oikee pentagrammi on tehty pentanolista, daa! : D

    ReplyDelete
  3. olis siisti jos sulla olis kaulassa pentanoli-pentagrammi, se olis joko nestemäinen tai sitte pikkuuusen viiliä : )

    ReplyDelete