Wednesday, April 13, 2011

Onni löytyy divarista, taivaalta, satelliitista...

Hnghhghgh en jaksais/haluaisi kirjottaa blokiin taas XD tekis joo mieli kirjottaa mut ei oikeen oo mitää mitä kirjottaa + tuntuu jotenki turhauttavalta ku haetkhaöelkh emt kans XD



Meillä on äikkää 2 vipaa tuntia tiistaina, keskiviikkona ja torstaina.
Se on ihan vitun perseestä.
Äikäntunnit pidetään sitte viimestä sekunttia vaille 20vaille4.
Seki on ihan vitun perseestä. 
Mun käsiala kusee pahasti ja me kirjotetaan paljo.
Ylläri, se on vähemmän perseestä mutta silti aika perseestä. 

Dissaan sitä tunnetta ku muiden käsiala on semmosta <333 ja mun käsiala on tyyliin harakka hyppiny mustepullosta paperiin..... Eli aika maksimaalisen huonoa ja vaikeaselkoista..."HNGHHH Se on sun oma syy ku sä et oo opetellu kirjottamaan kunnolla HNGHHHHHHHHHHH!!!" ok. mo. 
Niinhän se vissiin on, mutta valitan siitä silti. enks ookki paras ikinä <3

Mulla on varmaan joku kätkeytynyt alemmuuskompleksi ku kokoaika pitää painottaa olevansa parenpi ku muut <33

Me käytiin tänään luokan kans seinäjoella. Oli ihan kivaa, joskin kovin turhaa :DDDDDD Me käytiin sielä Hahkawayllä (poltettiin savukkeet), kuunneltiin jotaki ukkoa (jonka sormi oli poikennu, semmonen tynkä, eikä kukaa muu huomannu sitä ku minä :DD) tyyliin tunti(?) ja sit (poltettiin taas savukkeet) lähettiin takas kauhajoelle... Koitin kovaa nukkua linkas muttaku Sonni-Sofia potki mua niin en oikeen onnistunu : (

Tiistaina mä olin sussulla. Sielä oli myös nellu ja kati ja johannes. Oltiin taas päiväunilla. : ) Oli hauska ku sussu nukku eka omassa sängyssä, sit me käytiin kaikin juomas. Sussu jäi sit dataamaan siinä välis ja minä ja nelly päätettiin yllättää se ja mentiin sussun sänkyyn peiton alle piiloon : DDD Siinä me sit odoteltiin sussua, joka oli koneella... Lopuks me kyllästyttiin ja mentiin takas toiseen sänkyyn, mistä mä myöhemmin menin takas sussun sänkyyn, jonne sussu tuli itekki jossain vaihees kai o.O Jännää oli joo...  Kuviaki joskus ehkä tulee aiheesta o.O

11 comments:

  1. Tuo Kirjotuksen aika aiva kohillaan: 7:01 Am : D

    ReplyDelete
  2. haha D::D! ja saqu sunki pitää tehä semmonen juttu missä kerrot itestäs. jotain 50-100 kohtaa :) semmonen kiinnostaa lukijoita melkeenpä aina :)!

    ReplyDelete
  3. "siitä se yllättyy!!" :-------DDDDDDDDDdd ja olit siel sängyn allaki siin yhes vaihees voi vittu ollaan fiksuja :D:D:D:D:Dd ps ulkoneva varpainen kissa

    ReplyDelete
  4. miso < totta vitus on : D mullahan ei aamulla ollu väsy taikka kiire kouluun, kirjottelin blokia vaan :)

    Koiso > 50-100 kohtaa sakusta vois olla kyl vähemmänkuin kinostavaa XD

    nelly < Pelkäsin sängyn alla et sielä olis hämähäkkejä :) ps se kissa tais olla depressio/löllö? :DDDD

    ReplyDelete
  5. teillä oli vissiin villi pikkulauantai, orava kerto et olit jutellu sille jossaki naamas tai vastaavas :D

    se on vitusta ku käsialakusee.... -.- t emma jonka käsialasta ei saa selvää kukaan

    ReplyDelete
  6. Enmasama -> ai mä puhuin oravallekki : D niin puhuinki : DDD
    eikö ookki ihan perseestä : ( pitäs hommata ropottikäsi joka kirjottais mun puolesta <3

    ReplyDelete
  7. MÄ HUOMASIN SEN TYNGÄN!! :-D:-D sit mira oli sillee no eipäs se vaa piti sitä niin yhy mua ei uskottu

    ReplyDelete
  8. nolot siä sängyn alla on kissanpaskaa ja -kusta :)

    ReplyDelete
  9. onneks mulla oli sun paita päällä :)

    ReplyDelete