Wednesday, April 13, 2011

Throw it up! throw it up! Just don't give a fuck!

Pitäs olla enemmän rumia/lihavia ihmisiä o.O Piristää oikeesti tosi paljo ku näkee jonku vitun ruman ja saa tuntea itte olevansa kaunis ja laiha <3 Sanokaa kaikes rauhas et oon kauhee mulukku muttaku oikeesti, asia on niin.
Ikävä kyllä asia toimii myös toisinpäin....
Jos näkee jonku aiva helevetin hyvännäkösen/laihan niin sit tulee itelle ruma/lihava olo :( 
Ja se taas on ihan perseestä....



Edit. Miksei porukat vain olis meses o.O
  1. se ei lagi                              
  2. ei tarvis vaihtaa ikkunaa 247
  3. se ikkuna olis isonpi      
  4. sielä olis hienompi kuva mulla
  5. vitoskohta!

7 comments:

  1. mä en oo meses koska se ei toimi mun koneella

    ReplyDelete
  2. kaik on horoi jokka ei oo meses :(

    ReplyDelete
  3. NIIMPÄ miksei ihmiset voi olla meses MUUNMUASSA NELLY koska fb on paska :( ps oot kaunis pannaax <3

    ReplyDelete
  4. joo pannaan <3 *lisää kaveriksi* XDDD

    ReplyDelete
  5. elna.kuivi@windowslive.com

    Nyt sulla on yks syy lisää selittää mulle kännis ;---D

    ReplyDelete