Wednesday, April 6, 2011

Ong1111d444

Okei totesin eilen että mä en siedä liian hyvin traagisia rakkaustarinoita, mut äsken totesin että mä itken ihan yhtä hyvin (joskaan en niin paljoa) onnellisista rakkaustarinoista : DD Katoin äsken "Love and other drugs",ja jotenki oudosti taas itkin ku se loppui.. Toki se voi johtua myös siitä että siinä näytteli Jake Gyllenhaal... Tappavan söpö, sanokaa mitä sanotte sen kulmakarvoista mut se on söpö : D
 Oikeesti mikä ihmeen koeviikko nyt on, tai siis nythän ON koeviikko, mut kumminki.. Mä oon herrajjumala kauppikses, en oo tienny et sieläki on kokeet kauhees kasassa : ( 
Koska olen ihana, kuvasin tänään Koisoa matikantunnilla : ) En tietenkään pysty ikäväkseni julkaista videoa, sillä en halua että koiso haastaa minut oikeuteen kunnianloukkauksesta : DD Oikeesti se oli tosi kaunis, vaikka matikantunnin hälinä vähä pilaaki sitä koison laulun kuuluvuutta ; ( 
Mitäs muuta, TÄNÄÄN ALKAA KEVÄT! päätin niin koska olin skopolla koulussa, enkä edes meinannu kaatua kertaakaa vaikka kovasti pelkäsin : D Siisti tunne ku pääsee ite pitkästä aikaa ajamaan. Vähä toki vituttaa ku pelottaa kokoaika et oon ojas ja kuolen ku jään risteykses auton alle..  No se ei ole kovin akuutti murhe, enemmän akuutti on se, että mun naama paleltuu aamulla. Ja helppo on sanoa että pidä sitä vitun ikkunaa vähä auki, muttaku se menee silti huuruun ja mun naama paleltuu yhtä paljo, en vaan näe yhtä hyvin ku jos se olis kokonaan auki. (Ikkuna = visiiri : DDDD)
Oke pitäs varmaan joskus laittaa kuvia, ei sillä että tätä varmaan lukee kukaa oikeesti tänne asti ; D Nojaa jos joku lukee niin lukee myös että mä lupaan laittaa ens postaukseen kuvia XD
Ka perkele! Mä huomasin äsken että oon unohtanu tyyliin kaikista merkinnöistä kokonaan Labelit : DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

4 comments:

  1. NÄIN SUT SKOPOILEES jee wuhuu

    ReplyDelete
  2. emmä sua sentään oikeuteen haastais : DD mutta soli nolo video :DD ku ihan onnes siinä lauleskelen o.o

    ReplyDelete
  3. suulkupilkku, piilkkusulku... :-----D jää soimaa päähän hnnngh DX

    ReplyDelete
  4. eikai : DDDDD syntakserror looppuu.. SAKU!!!

    ReplyDelete