Sunday, April 10, 2011

punva t sussu

Hohhoh, oon meinannu ainaki tuhat kertaa etten mee ikinä enää mietaalle, mut silti on jotenki sattumalta sielä eilen o.O Susanne Kiviniemi ja Emma-sama oli meillä perjantaina yötä, hain myös Nellyn joskus myöhemmin skopolla ja jäädyin matkalla.Katottii leffaa, otettiin valokuvia, SYÖTIIN.. etc kivaa ilman alkoholia (vaikkakaan isä ei uskonut tätä alkoholin osattomuutta asiaan...) 
Lauantaina oli vähä hidasta ja koomattiin ja syötiin ja mietittiin minne mentäs ja etittiin nellyn laukkua. Sitte me kuitenki jotenki päädyttiin Nellylle -> Susannekiviniemelle --> mietaalle o.O Mietaalla me sit riehuttiin ja huudettiin etc. romantiikantappoa. Toivon vilpittömästi että meidän "PIMPPI! VAGINA! PIMPPI! VAGINA!" pilas jonku hitaat (kehdatkaaki sanoa että "lapsellista -.-" "kasva aikusex -.- " etc...)   : )
Sit ku me tultiin mietaalta, ylläri ylläri SYÖMÄÄN! :D okei ei me oikeesti olla niin lihavia et syötäs 247 : D
insert kuvateksti koska muissaki on

Täs mä oon kauniina ku tulin just hakemasta nellyä emman takki päällä ja mun mirri kaulas <3

ennen mun ihania kulmia...

päivällä ku vaan sussu oli meilla : D

Täs kuvas feilaa kaikki tasasesti niin ei voi valittaa : DDD
ps olemme kauneita <3

Eikö olekkin jännää että ennenvanhaan sunnuntaina oli aamulla krapula, nykyisin sunnutaiaamuisin on kirkko.
pps huomaatteko että osaan myös hassutella.

6 comments:

  1. ettittiin nellyn laukkua :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDCFö

    ReplyDelete
  2. tajusin justiin et ong sun kulmakarvakki on pinkit tos panneris

    ReplyDelete
  3. laukun etsiminen oli aika hienoa......... :-d:D-dD:-DDDDdd ei vittuiuygthjk jjajaja toi viimeses kaikki näyttää iha iteltänsä :):):):):)<33

    ReplyDelete
  4. lapsellista -.- kasva aikusex -.-

    ReplyDelete
  5. Ok. Olen nyt aikuinen. Mira muuten, olethan lukenut kunnolla huomiseen fysiikankokeeseen? tavataanhan koulussa! -Saku Ylmiläki

    ReplyDelete