Monday, April 11, 2011

Tänä aamuna oli taas pakkasta. illaksi luvataan sadetta.


Jeesus miten voi tullakki yhtäkkiä paska fiilis o.O Isä käski mun ulos lippaamaan puita, ja mulle tuli vaan kauhee ragefiilis.... En tajua miten isä saa mulle aina kauheen ragefiiliksen  :D
Mun ragefiilikset kyl menee tosi nopeeta ohitte ja isä on ainoa kenen mä annan nähdä mun ragefiilikset (rageen sille aina : D ) Meni jo ohi se kauhea olo, mut jäin miettiin et mistä vitusta yhtäkkiä tulee randomi raivo? 

Otin kuvan mun vaginasta <3'
 Tänään on ollu huono-torso-päivä : (  En oo ollu itteeni ollenkaa tyytyväinen koko päivänä. Mun ilmeet on feilannu, mun hiukset on feilannu, mun jutut on feilannu. Jopa mun fiilis on feilannu -.- ihan oikeesti olis jo tiistai... Menen katsomaan mangaa tai sit vois lukee animea? 
Kiittäen ja kumartaen: Raalhespoheteroluuskasaku.

HEI TEIN ITELLENI TAUSTAKUVAN TOHON : DDDD

3 comments:

  1. voi olla : ( mut tiistaiki on nii vitun turha päivä että oksat pois : D

    ReplyDelete
  2. et oo ainut joka saa raivokohtauksia tosta noin vain o.o ja toi tausta on hieno :)

    ReplyDelete