Sunday, April 17, 2011

Päivästä toiseen tyhjää seinää.

Okei kirjotan sitte jonku toisenki merkinnän ku toi toinen on niin onneton :: D

Oon ollu yötä sussulla feat.nelly... Nelly ja Sussu nukkuu molemmat vielä, Sussu erityisen kauneana : D
Mulla on tappava nuha ja pikkusen ehkä nikkistäis, tupakille pikimmiten ku pääsen kotia -->
Ulkona on aika vitun mahtava sää, kesä on ihan oikeesti tulossa <33
Mun kurkkukipu on talttumaan päin, kurkku ei tykänny ku vähä join kaljaa ja sit vähä tuli heikko olo ja loppu on historiaa....
Täälä oli eilen joku sukelluspaskuilta, ja jonku lapsi oli mukana. Se lapsi oli semmonen kauhee tankkeri . DD Mietin et miten joku voi päästää lapsensa ihan noin tankkeriksi. Mäki oon kyl ollu lihava, mut se poika oli kauhee valas.
Mä totesin että mä luen mieluummin meidän ruottinkirjaa ku aku ankkaa, se lehti on vaan niiiin perseestä!
Aku Ankan juonet on niin paskoja, ja ne ihmiset on vitun lihavia kaikki. Dialogi on ehkä kunnollista suomen_____kieltä mutta se ei tarkota että se sisältö olis jotenki hyvää! Joo ok en tajuu ihmisiä jotka lukee akuankkaa XDDD
Sussu on kiva ku se nyökkäs ja sanoi mm-m ku mä sanoin sille "oot horo" : DDDD Nukkuvat ihmiset on jänniä...
Mua vähä häirittee jotku asiat joo, mut ehkä mä vaan ajattelen liian vaikean kautta :DDD
nojaa, alkaa vituittaa tämä nuha ja mä haluaisin laittaa kuvia, mut ei ny tähän hätähän oo : ( yötä xd    

6 comments:

  1. :Ddd muutenvaan luettiin aku ankkaa tossa vartti sitte :DD:D:D tankkeri <3

    ReplyDelete
  2. mul ois varmaa paljo jännempi elämä jos tuntisin sut :--)

    ReplyDelete
  3. milla > se voi olla, mut eihän se oo koskaa mahdotonta tutustua : DD

    ReplyDelete
  4. vittu toi tankkerijuttu ja aaaaaaaaa :D::D:D:DDDDDDDDDDDddddddd nauran oot tyhymä

    ReplyDelete
  5. kiitos nelly XDDD en oo tyhymä : (

    ReplyDelete