Saturday, April 16, 2011

Olin poika nimeltä päivä 3...

Päivä 1 – Esittele itsesi Päivä 2 – Eka rakkaus Päivä 3 – Minun vanhempani Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään Päivä 5 – Mitä on rakkaus? Päivä 6 – Minun päiväni Päivä 7 – Paras ystäväni Päivä 8 – Se hetki Päivä 9 – Uskoni Päivä 10 – Päivän asu Päivä 11 – Sisarukseni Päivä 12 – Käsilaukussani Päivä 13 – Tällä viikolla Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään? Päivä 15 – Unelmani Päivä 16 – Eka suudelmani Päivä 17 – Mieleisin muistoni Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni Päivä 19 – Kaduttaa Päivä 20 – Tässä kuussa Päivä 21 – Toinen hetki Päivä 22 – Tämä järkyttää minua Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään Päivä 25 – Ensimmäinen Päivä 26 – Pelkään Päivä 27 – Suosikkipaikkani Päivä 28 – Ikävöin Päivä 29 – Tähän pyrin Päivä 30 – Soittolistallani Päivä 31 – Viimeinen hetki

Vai että minun vanhenpani....
Mä asun Isän kans kahestaan.
En osaa kertoa oikeen mitää mun vanhemmista?
Mulla ei oo äitiä enää.
Äiti kuoli ku mä olin 13v....
Mä en enää muista kovin hyvin miltä äitin ääni kuulosti o.O
Äitin nimi oli Hilkka Ylimäki, tai siis on se kai vieläki : DDD
Äitin kans mä olin tosi hyvissä väleissä, kerroin aina kaiken äitille (olin kunnon äitin poika : DDDD )
En osaa edes sanoin kuvailla sitä ikävän tunnetta........

Isän kans mä en ollu liikaa tekemisis pienenä, se oli aina töissä jossaki ja aika harvoin kotona...
Kun äiti kuoli, mun piti sit opetella elämään isän kans, mikä kyllä ollu kovin helppoa aluksi
Kyllä isäki osaa olla ihan kiva jos se haluaa (tai jos mä haluan olla yhteistyökykyinen ; D )
 
Eli lyhyesti sanottuna mun vanhemmat ei oikeen oo tällä hetkellä ainakaa mikää suuri osa mun elämää koska mä en osaa PUHUA isän kans sillai kunnolla, lähinnä jotaki small-talkkia ja kouluasioita...

Olipa paska tämä päivä 3 : DDDD

1 comment:

  1. lolol meitsi skippas koko kolmose ku en jaksanu kertoo mun vanhemmist ku mulki se on tota small-talkkia koko aja niil ja kouluasioita ::-----D jes

    ReplyDelete